HOE WERKT HET RETOURPROCES?

Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen. Bij ons werk het anders omdat wij met (zeer) bederfelijke producten werken, hierdoor kunnen dit soort type goederen niet geretourneerd of geruild worden.  Het verzenden van deze producten zijn gebonden aan strenge regels.

Wij hebben enkele uitzonderingen opgenomen in onze algemene voorwaarden. Deze uitzonderingen kan je hier terug lezen.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben neem contact met ons op via het online contact formulier.

Wat mag je van FruitMeNow! verwachten?
Van ons mag je een hele boel verwachten. Wij leveren enkel kwalitatieve producten met een minimale houdbaarheid van 6 maanden.

Soms hebben wij acties in onze webshop waarbij de houdbaarheidsdatum korter is dan een jaar. Dit vermelden wij natuurlijk altijd bij jouw aankoop.

Wil je een nieuw product ontvangen?
Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen dan zorgen wij er voor dat het nieuwe product zo spoedig mogelijk bij jou thuis komt. Hiervoor nemen wij telefonisch contact met jou op.

Wil jij je geld terug?

We betalen 5 werkdagen na het afhandelen van de retourzending. Staat het bedrag na 7 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mocht het zo zijn dat het product niet aan onze retour richtlijnen voldoet, dan heb je geen recht op meer op het (volledige) aankoopbedrag.

Je kunt ook het Europees modelformulier voor Herroeping gebruiken om binnen 30 dagen de aankoop te ontbinden. Dit formulier is ook toegevoegd in de orderbevestiging van je bestelling. Sommige producten kun je niet retourneren, bekijk de uitzonderingen.

 

« Terug naar klantenservice