BETALING MISLUKT OF GEWEIGERD?

Betaald met Bancontact of iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen?

Heb je betaald met Bancontact of iDEAL, maar ben je er niet bent zeker van of jouw bestelling gelukt is? Controleer dan eerst of er geld is afgeschreven van je bankrekening. Indien je geen transactie aan treft op jouw bankrekening , dan is de betaling niet gelukt. Plaats je bestelling hier dan opnieuw.

Is er wel geld afgeschreven van jouw bankrekening, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Geweigerde creditcard betalingen

Je bent bezig de bestelling af te ronden door te betalen met je creditcard, maar je krijgt een bericht dat jouw creditcard is geweigerd. Controleer dan eerst als je alle gevraagde gegevens van de creditcard correct hebt ingevoerd. Wordt de kaart alsnog geweigerd, dan vragen we jou om de bestelling af te ronden door te betalen via Bancontact, Ideal of vooruitbetaling. 

 

Wij vinden het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen betalingen die zij niet zelf hebben geautoriseerd.  Een betaling wordt afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de vervaldatum of  CVC-code van de creditcard niet goed is ingevuld.

« Terug naar klantenservice